Wednesday, June 9, 2010

Away~

Tonight I will gone for 5 days...
Go to a place to clear my mind..
To release all the stress out from my head..
Seriously..
I don't want to go for a several reason..

1st : I want to spend time with my frenz..
2nd : I don't want to miss all the football matches..
3rd : The cost will make me want to suicide myself..

But..
I have to go..
Eventhough its hard for me to leave you..
I will miss all the memory with you..

Bhahahaha...
Asal sadis noe...
Aq gi 5 ary je la...
Lepas tu aq balek la BP...
Seriuosly..
Aq akan miss nak on9 Facebook...
And perlawanan Spain..
Kalo kat sane de Astro B-yond kan besh...
huhuhuhu....
Aq malas nak tengok delayed match...
so boring kalo owang lain dah tau result tapi ko baru nak tengok match-nye..

Hope sangat kalo dapat tengok live match...
hahahaha...
aq akan miss bantal busuk aq selame 5 ary...
tu je aq nak tulis...
balek dari pulau nanty aq update lagi...

p/s : bantal busuk aq tu xla busuk sangat..owang yang tau seni je pandai menilai bau bantal aq tu...hahahahaha....

No comments:

Post a Comment